| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
MyrddinEmrys
Registrat: 20 Ago 2005 Missatges: 73
|
Publicat: Dl Nov 17, 2008 10:22 pm Assumpte: Ieps!! Qui m'ha apuntat a la 10a lliga? |
|
|
Bones!
Qui m'ha apuntat a la 10a lliga? Jo està clar que no he sigut!
Vaja sorpresa la meva al entrar i veure tropecientas partides pendents!
Ja m'esteu desapuntant JA!
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
llpages
Registrat: 13 Des 2005 Missatges: 244
|
Publicat: Dl Nov 17, 2008 10:50 pm Assumpte: |
|
|
Si no vaig errat, estaves apuntat al grup B3 de la temporada passada (la novena) i, si no dius res, entres automàticament a formar part de la següent edició de la lliga. Crec que és això el que t'ha passat.
Salut!
llpages |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
MyrddinEmrys
|
Publicat: Dl Nov 17, 2008 11:20 pm Assumpte: |
|
|
Pos mira que bé!
Doncs no les penso jugar, o sigui que faig una petició forma al administrador per a que m'anul.li les partides de la nova lliga (sense perdre elo, és clar... tot i que no és que m'importi molt l'elo que tinc per aquí).
Salut! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
trituradora
Registrat: 20 Set 2008 Missatges: 8
|
Publicat: Ds Nov 22, 2008 9:38 am Assumpte: |
|
|
| Em podeu intercanviar per ell. Ja que jo em vaig apuntar i no em vau ficar |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
thebest
Registrat: 17 Mar 2008 Missatges: 5
|
Publicat: Ds Nov 29, 2008 10:52 am Assumpte: |
|
|
| administrador eeeeooo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
MyrddinEmrys
|
Publicat: Dl Des 08, 2008 9:58 pm Assumpte: |
|
|
Buenu, com que sembla que un cop has començat una lliga encara que sigui contra el teu consentiment no hi ha webs de fer marxa enrere m'he rendit en totes les partides, i a otra cosa mariposa. Menys feina pels meus contrincants!
Espero que ara que estic fora el sistema no m'apunti a la següent lliga... pq ja seria "el colmu".
Apasiau. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
administrador Site Admin
Registrat: 21 Abr 2005 Missatges: 385
|
Publicat: Dt Des 09, 2008 11:25 pm Assumpte: |
|
|
Hola,
com ja s'informa en el moment d'inscriure't, només és necessària la inscripció la primera temporada que t'apuntes, i si no vols jugar en següents temporades, cal fer petició explícita.
Ja em miraré com millorar aquesta informació en futures temporades per evitar malentesos com el teu (afortunadament, fins ara, l'únic del que tinc notícia). Però estaràs d'acord amb mi que cap text pot aclarir res si no és llegit.
De la teva darrera consulta, com ja hauràs comprovat, confirmar-te que a aquestes partides també s'hi aplica actualització d'elo.
Salutacions |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
MyrddinEmrys
|
Publicat: Dt Des 09, 2008 11:32 pm Assumpte: |
|
|
Merci per la informació.
Doncs aprofito per fer petició explícita de no estar en la següent lliga que es faci, no sigui cas que em torni a pillar el toro.
Sí que caldria que estigués ben aclarit que jugada una jugades totes a partir d'aquella, perquè jo no recordo haver-ho vist quan m'hi vaig apuntar. Igual era la lletra petita del contracte...
Salut. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Joker
Registrat: 08 Jun 2008 Missatges: 2
|
Publicat: Dj Abr 15, 2010 6:15 pm Assumpte: |
|
|
Molt bones, jo tampoc me apuntat a aquesta lliga i ja e llegit que es una cosa automàtica i que s'ha de demanar per escrit que et borrin d'aquesta automatització, doncs be, ho demano, jjeje, no me volgut apuntar perque no disposo de temps i no les jugaria amb la dedicació i el respecte als demés que es mereixen les partides séries, esperaré uns dies, sinó m'hauré de rendir, pero no m'agradaria perdre el ELO que tant m'ha costat tenir.
Gracies !! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|